Izlasi pats un iesaki visiem, ko pazīsti!!

October 12, 2006

…gandrīz precīzs citāts tam kā Rojs Suzerlands (Vice Chairman & Creative Director, Ogilvy One) ir raksturojis grāmatu, kas, manuprāt, visaptverošāk raksturo tos procesus, par kuriem ir šis blogs. Kad kādus divus mēnešus atpakaļ papildināju savu literatūras krājumu ar vairākām grāmatām par interneta mārketingu, reklāmām u.t.t., izrādījās, ka gandrīz pilnīgi nejauši (bet īstenībā paklausot Amazon.com pircēju rekomendācijām) esmu iegādājies Tomi T.Ahonena un Alana Mūra garadarbu “Communities Dominate Brands – Business and marketing challenges for the 21st century”.

Vienā vārdā – WOW!!!

Apbrīnojami, bet šiem vīriem ir izdevies 275 lappusēs izskriet cauri gandrīz visiem “digitālās revolūcijas” aspektiem un tās ietekmi uz biznesa vidi. Ņemot vērā, ka manam eksemplāram jau ir izveojies potenciālo lasītgribētāju saraksts, tad nu esi gatavs/-a noziedot 30Ls (+pasts) un iegūt vienu savu eksemplāru. Izdarāms “pa tiešo” šeit, vai caur Amazon.com. 

Starp citu iekš www.futuretext.com ir vēl šis tas interesants atrodams garajiem ziemas vakariem! 😉

Advertisements

4 Responses to “Izlasi pats un iesaki visiem, ko pazīsti!!”

  1. Skatuve Says:

    Tiešām wooow 🙂

  2. Krista Says:

    Tiešām labs 🙂

  3. Aina Says:

    o, šis jāiesaka arī citiem!

  4. Linda Says:

    Ir kkur online pieejama?


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

%d bloggers like this: